Pages

July 4, 2012

who run the world (girls)

Hei! My time here with my lovely friends is definitely magical, today we started to our "internships". I was a waitress in a restaurant until my tension got really weird and I almost fainted. Luckily, they brought me to the infirmary just in time so that nothing big happened. I'm fine at the moment. I will be resting in our room until dinner and probably join my friends in the disco afterwards. How are you guys?

Selamlar! Arkadaşlarımla burada geçirdiğim zaman tam anlamıyla büyülü, bugün "stajlarımıza" başladık. Ben, tansiyonum düşene ve az kalsın bayılana kadar bir restorantta garsonluk yapıyordum. Şansa beni zamanında revire yetiştirebildiler. Şu an iyiyim. Günün geri kalanında odada oturuyor olacağım ve yemekten sonra büyük ihtimalle arkadaşlarıma katılacağım. Siz nasılsınız?

Elvan - Çağıl - Dorina - Me - Verda - Deniz - Lina - Birce
Trying Dorina's shades.

Dorina'nın gözlüklerini deniyorum.
Dorina - Me - Verda
Lina - Me

I really liked the other waiters, it's a bit weird to be the only girl but what ever, I'm sure we'll have a great time together in the upcoming two weeks. Other than these, I can't wait to feel the cool water again on Saturday. More of my friends are coming this week, awesome!

Çalıştığım yerdeki diğer insanları sevdim, oradaki tek kız olmak biraz garip olsa da sorun değil, eminim ki önümüzdeki iki haftada güzel vakit geçireceğiz. Bunların dışında, Cumartesi günü tekrar denize girmeye sabırsızlanıyorum. Birkaç arkadaşım daha geliyor bu hafta, harika!

No comments:

Post a Comment

I'm thankful for any criticism, comment or any form of words which will help me to improve, so shoot me!