Pages

October 8, 2012

LMFAO Concert 2012 With Video

Hey folks! I hope your all having an amazing time, as for me, I'm struggling with a lot of school work for my senior year. But I hope all my studies will bring me to my dreams at the end, so I'm not complaining about them as I used to.

Herkese merhaba! Umarım hepiniz harika vakit geçiriyorsunuzdur, bense son senemdeki okul işlerimle uğraşıyorum. Ama umarım bütün çalışmalarım sonunda beni hayalini kurduğum yere getirecek, bu yüzden artık bu konuda şikayet etmiyorum.
From Left to Right: Irmak - Dorina - Ich - Verda - Lina. 

Last night, I was in LMFAO's concert held in Küçükçiftlik Park, Istanbul. Even though I'm not a fan of LMFAO nor the type of music they make, it still felt so good to jump around with my loveliest friends. The fact is that I want to spend as much time as possible with them since our time is really limited, most of them are IB students and will soon be off to USA or UK for collage. So I want to make the best of it and cherish every moment I'm having with them, they mean really much to me. Confession time: I never really had "true" friends up until now, my relationships with my friends always seemed to be temporary, you know so that I won't be alone in lunches and everything, I used to change my friends each year and get close with someone else. I hated that! I used to think that I'll never taste what is like to have friends and to have people you can trust. But last year, a couple of beautiful people let me join their friend net and so I was very happy! I've known them since the elementary school but for some reason never got close to them or consider them as my closest friends, but now, I can't imagine my life without them. We shared so much in the past year, from shopping together and even going to a vacation (which is extreme for me since my mom is so protective and almost never lets me go anywhere). (And now I'm reading this to her and she thinks I'm slandering, which I'm NOT!).

Dün akşam, Küçükçiftlik Park'taki LMFAO konserine gittim. Her ne kadar LMFAO hayranı ya da onların yaptığı tarzda müziği sevmesem de, arkadaşlarımla oradan oraya zıplamak gerçekten çok iyi geldi. Durum şu ki, onlarla olabildiğince çok zaman geçirmek istiyorum çünkü birçoğu IB öğrencisi ve çok kısa bir zaman içinde üniversite için Amerika ya da İngiltere gibi yerlere gidecekler. Kısacası onlarla geçireceğim her zamanın tadını çıkartmak istiyorum, benim için gerçekten çok şey ifade ediyorlar. İtiraf zamanı: Benim hiçbir zaman "gerçek" arkadaşlarım olmadı şu ana kadar, arkadaşlarımla olan ilişkilerim hep geçici oldu, bilirsiniz yemeklerde yalnız olmamak için falan, her sene arkadaş değiştirir ve başka biriyle yakın olurdum. Bundan nefret ediyordum! Her zaman gerçek arkadaşlığın nasıl bir şey olacağını ve insanlara güvenmenin neye benzediğini tadamayacağımı düşünürdüm. Fakat geçen sene, birkaç güzel insan beni arkadaş gruplarına dahil ettiler ve gerçekten çok mutluydum! Onları ilköğretim senelerimden beri tanımama rağmen, anca geçen sene yakın arkadaş olabildim, fakat şu an, hayatımı onlarsız düşünemiyorum. Bir senede gerçekten çok şey paylaştık, beraber alışverişten beraber tatile çıkmaya kadar (ki benim açımdan bu oldukça ekstrem bir durum çünkü annem neredeyse hiç dışarı çıkmama izin vermez). (Ve bunu şimdi anneme okudum, beni iftira atmakla suçluyor, ki ATMIYORUM!).



I don't want to offend anyone, because I know that some of my friends read my posts occasionally. I may have exaggerated the part where I said "I never had real friends", I did, and I love each and every one of them. What I meant was that I never lived so much with a group before, never met people that understood and supported me this much. Of course I had really close friends here and there all the time, but this friendship is more sentimental to me (maybe because it's my last year with any of my highschool friends). But apart from these people that you see their pictures above, I must say that I'm very happy to know so many different yet amazing people. Mehveş, Esin, Baturay, Murat and so many other names helped me a lot through my worst times and I hope they will be by my side throughout my whole life, I love you guys so much!

Kimsenin alınmasını istemiyorum, çünkü bazı arkadaşlarımın yazılarımı okuduğunu biliyorum. "Hiç gerçek arkadaşım olmadı" kısmını biraz abartmış olabilirim, gerçek arkadaşlarım oldu, ve onların her birini çok seviyorum. Demek istediğim, bir grup olarak bu kadar çok şey yaşamamıştım daha önce, hiçbir zaman beni bu denli anlayan ve destek olan insanlarla birlikte olmamıştım. Tabii ki her zaman bir yerlerde çok yakın olduğum arkadaşlarım oldu, ama şu an içinde bulunduğum grup bana daha duygusal geliyor (belki de lisedeki arkadaşlarımla son senem olduğu içindir). Yukarıda fotoğraflarını gördüğünüz insanlar dışında, gerçekten tanımaktan çok mutlu olduğum inanılmaz insanlar var. Mehveş, Esin, Baturay ve Murat gibi arkadaşlarım ve daha birçok isim en zor zamanlarımda yanımda oldular ve umarım bu durum hayatım boyunca devam eder, hepinizi çok seviyorum!


Enough with the long post and my teenage feelings (which are still very strong!), here is the video that I made from the scenes that I captured during the show with my iPhone. Warning: No children should watch and be horrified by this video, please keep this in mind! Also people with heart conditions and stuff should be out of this video's range since it contains some bizarre scenes... I warned you!

Uzun ve ergen hislerimle (ki hala çok güçlüler!) dolu yazımdan bu kadar yeterli, karşınızda iPhone'la konserde çekilmiş görüntülerden hazırladığım bir video. Uyarı: Hiçbir çocuk bunu izleyip terörize olmamalıdır, lütfen aklınızda bulunsun! Ayrıca kalp rahatsızlığı gibi şikayetleri olanlar da uzak durmalılar, çünkü videoda gerçekten tuhaf sahneler var... Sizi uyarmıştım!



Oh and I almost forgot! Yesterday was my Mother's birthday, I LOVE her so much, she is the most strong and lovely person I ever see in my life. She is my everything, my best friend, my most wise teacher and the best role model for me. I love love love love love her so so so so so much. :') (I'm very emotional today, don't you think?!)

Ah neredeyse unutuyordum! Dün Anneciğimin doğum günüydü, onu çok SEVİYORUM, hayatımda gördüğüm en güçlü ve güzel insan o. Benim her şeyim, en yakın arkadaşım, en bilge öğretmenim ve en iyi rol modelim. Onu çok çok çok çok çok seviyorum. :') (Bugün pek bir duygusal değil miyim?!)



Did you like the video? Don't forget to leave me your feedbacks! xx

23 comments:

  1. Looks like a fantastic time, lots of fun :) x

    ReplyDelete
  2. Looks like an amazing night out with your friends... LMFAO is indeed dope!
    You have list of fave books that I also loooove. I guess we have the same taste in books. great post!
    http://sepatuholig.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh thank you so much! Books are amazing, really really amazing!

      Delete
  3. Looks like you had an amazing time!
    xo
    http://polway.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  4. This text is so cute , you have got really friends
    Have fun with your friends
    And I'm laughing your warning ...:)

    ReplyDelete
  5. Wow! You guys had A lots of fun!! :) Nice post! Thank you for visiting my blog.. Following you now! I hope you will visit often. :) Thank's! Kisses from VV!!

    ReplyDelete
  6. seems like alot of fun :).
    Great post.

    ReplyDelete
  7. Hello from France
    I am very happy to welcome you!
    Your blog has been accepted in Europe TURKEY a minute!
    We ask you to follow the blog "Directory"
    Following our blog will gives you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Invite your friends to join us in the "directory"!
    The creation of this new blog "directory" allows a rapprochement between different countries, a knowledge of different cultures and a sharing of different traditions, passions, fashion, paintings, crafts, cooking,
    photography and poetry. So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world.
    The more people will join, the more opportunities everyone will have. And yes, I confess, I need people to know this blog!
    You are in some way the Ambassador of this blog in your Country.
    This is not a personal blog, I created it for all to enjoy.
    SO, you also have to make it known to your contacts and friends in your blog domain: the success of this blog depends on all Participants.
    So, during your next comments with your friends, ask them to come in the 'Directory' by writing in your comments:
    *** I am in the directory come join me! ***
    You want this directory to become more important? Help me to make it grow up!
    Your blog is in the list Europe TURKEY and I hope this list will grow very quickly
    Regards
    Chris
    We ask that you follow our blog and place a badge of your choice on your blog, in order to introduce the "directory" to your friends.
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/07/12/12071211040212502810092867.gif
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/03/19/120319072128505749603643.gif
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/03/24/1203240217091250289621842.png
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/03/28/120328020518505749640557.gif
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/03/26/1203260602581250289633006.gif

    If you want me to know the blog of your friends, send me their urls which allows a special badge in the list of your country
    I see that you know many people in your country, you can try to get them in the directory?
    WE ASK YOU TO FOLLOW OUR BLOG "DIRECTORY"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cheers! I have a couple of friends here in Turkey who can join as well xx

      Delete
  8. the pictures are very nice *_* your blog is very lovely and interesting. maybe follow? im glad if you visit my blog, too <3 keep in touch!

    xx
    beauthi.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh thank you Thi, I'd love to follow each other xx

      Delete
  9. wow great!
    regards http://shocostyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Looks like you had a fun time with your friends! good luck with your studies! you have a cute blog, check out our blog and let us know if you want to follow each other?

    Sita & Radha xx
    http://buttonsapart.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks! I'd love to follow each other girls!

      Delete
    2. Following back. Keep in touch :) xx

      Delete

I'm thankful for any criticism, comment or any form of words which will help me to improve, so shoot me!