Pages

July 22, 2013

Photo Diary: Martı Myra '13

I'm finally back from my vacation that I had with my lovely friends in Antalya. Although I missed my hometown Istanbul really much, I still feel like crying whenever I think about the fact that I'm not going to see them all together once more. After the summer holiday is over, which we still have around two months, we'll all go to different countries, and I'm going to stay in Istanbul (-___-) so you probably know why I feel down. Still, I had an amazing ten days, doing lots of cool stuff with the people that I've spent 12 years with. I also celebrated my 18th birthday there and it was really fun. I wasn't so keen to officially become an adult since it means having more and more responsibilities but all in all, I know that I'll stay as a kid in my heart no matter what. So, here are some frames to give you an idea on how I've spent my last two weeks. I also recorded a video with my iPhone, and although it's not the best that I could do, it still gives you an insight on the day we went out with a ship. Hope you guys will enjoy this!

Sonunda arkadaşlarımla birlikte gittiğim Antalya tatilinden dönmüş bulunuyorum. İstanbul'u oldukça özlemiş olsam da, bütün arkadaşlarımı bir daha bir arada göremeyeceğimi bilmek beni çok üzüyor. Yaz tatili bittikten sonra, ki hala yaklaşık iki ayımız var, hepimiz farklı ülkelere gideceğiz, ki ben İstanbul'da kalıyorum (-___-), yani neden üzgün olduğumu anlamışsınızdır. Yine de, gerçekten çok güzel bir on gün geçirdim, on iki senedir hep yanımda olan bu insanlarla bir sürü havalı şeyler yaptım. Aynı zamanda 18. yaş günümü de kutladım ve bu çok eğlenceliydi. Resmi olarak bir yetişkin olmaya dört gözle bakmıyorum açıkçası, çünkü bu çok daha fazla sorumluluk demek, fakat yinede, ne olursa olsun her zaman çocuk ruhlu kalacağıma eminim. Karşınızda, son iki haftamı nasıl geçirdiğime dair size ipuçları verecek fotoğraflar. Aynı zamanda iPhone'umla videolar da çektim ve her ne kadar yapabileceğimin en iyisi olmasalar da, tekneyle açıldığımız bir günde neler yaptığımızı görebilirsiniz. Umarım bu post hoşunuza gider!

Elif - Deniz - Me - Dorina - Lina - Irmak

Ege & I // Flower child // Verda & I
Ege & Ben // Çiçek çocuk // Verda & Ben

Baturay & I // Paradise // Dorina & I before my 18th birthday
Baturay & Ben // Cennet // 18. yaş günümden önce Dorina & Ben

Despicable Me!! // Lina & I // This is what happens if you lose a card game...
Despicable Me!! // Lina & Ben // Kart oyununda kaybederseniz böyle olur...

Baturay & I at our birthday (he was born one day before me so we always celebrate our birthdays together) // Amazing people // Metin & I & Baturay
Baturay & Ben, doğumgünümüzde (kendisi benden bir gün önce doğduğu için doğum günlerimizi hep beraber kutlarız) // Harika insanlar // Metin & Ben & Baturay

We all got the same tattoos! Don't worry, of course they're not permanent. And I should add that I hope you can not read this language! Our intentions where purely silly good, we just wanted to have fun.
Hepimiz aynı dövmeden yaptırdık! Merak etmeyin, tabii ki kalıcı değil. Gerçekten, umarım bu dili okuyamıyorsunuzdur! Amacımız oldukça saçmaydı iyiydi, sadece eğlenmek istedik.

The first and the third photos are what we did to boys' room to teach them a lesson! They kept us up at all nights because they were making a lot of noise upstairs. They did the same thing for us, only worse, it was a night full of shouting and drama, but it was still fun.
Birinci ve üçüncü fotoğraf, erkeklerin odasını, onlara bir ders vermek için ne hale getirdiğimizi gösteriyor. Kendileri üst katta ses çıkartarak bizi hiç uyutmadılar. Onlar da bize aynısını yaptılar, hatta daha da kötüsünü, oldukça dramatik ve bağırışlı bir geceydi, ama gene de eğlenceliydi.

Some of my outfits.
Bazı kıyafetlerim.

Me & Irmak // Lina & Metin & I // Baturay & I
Ben & Irmak // Lina & Metin & Ben // Baturay & Ben

Me & Altuğ // Edith & Baturay & I // Me & Baturay
Ben & Altuğ // Edith & Baturay & Ben // Ben & Baturay

 Birthday! // Sleepy head on the road // Me & Altuğ
Doğum günüm! // Uykucu kafa yolda // Ben & Altuğ

Elif - Dorina - Verda - Me - Ayşe Abla - Deniz - Lina - Edith

10 comments:

  1. Looks like you had such a fun there, glad to see those joyful pictures of you and your friends:) I totaly understand how you feel, my best friend moved to another country 2 years ago and I miss her badly, however nothing can be changed and we have to move on.

    Alexandra
    www.svetusvet.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. I really did actually! :) Yeah, I guess I should just take some lessons out of it rather than feel sad...

      Delete
  2. Lovely photos Eda !

    ReplyDelete
  3. Have more fun , you look happy with your friends
    And love your look , so chic :)).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much dear Anon, I really had a wonderful time! :)

      Delete
  4. This looks like sooo much fun, lucky lucky you :) and you look lovely and happy :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much, I really do feel blessed, I'm very very lucky! :)

      Delete

I'm thankful for any criticism, comment or any form of words which will help me to improve, so shoot me!