Pages

October 20, 2014






Today's text will tell you a little secret that my soul carries deep inside, and that very few people know of:
I am completely out of my mind.

I have these dark thoughts in my head at all times, and I enjoy having them. I like being moody where I'm actually feeling something where most of the people around me seem completely the opposite. I would cover my arms with tattoos and die my hair in rainbow colours if I could. Like if my future job was set and everything, I wouldn't stop for a second to try all of these "crazy" things. Why? When my boyfriend asked me this question yesterday morning, I couldn't find a proper answer; all I know is that I want to feel crazy, do something out of the ordinary, push boundaries.  They say "you only live once" for something after all, right? I feel that college is the right place and time, since after it I'll be forced to fit in the grown up world anyway, and before this I was a high-schooler with so many concrete rules.

It's not like my mom will ever let me in the house if I did the things I mentioned, but maybe one day...
NECKLACE, MOM'S
SALMON CROP TOP, BERSHKA
SKIRT & HEELS, THRIFTED
RING BY GRANDMA




Keep on dreaming,
& smiling,
Eda G 
Bugün sizlerle ruhumun derinliklerinde taşıdığım ve çok az insanın bildiği bir sırdan bahsedeceğim: Ben tam bir kaçığım.

Kafamda gerçekten karanlık düşünceler geziyor çoğu zaman ve aslına bakarsanız bunlar hoşuma da gitmiyor değil. Modumun düşük olması aslına bakılırsa hoş bir durum, çünkü en azından bir şey hissediyorum; çevremdeki insanlarda ise durum bunun tamamen zıttı olarak gözüküyor. Eğer yapabilseydim, kollarımı tamamen dövmelerle kaplayıp, saçlarımı gökkuşağı renklerine boyatırdım. Mesela ilerdeki işim falan kesin olsaydı, bunları yapmak için bir saniye bile beklemezdim. Dün erkek arkadaşım bana "Neden böyle bir şey yapmak istiyorsun ki?" diye sorduğunda düzgün bir cevap veremedim; tek bildiğim, çılgın hissetmek istediğim, normalin dışında bir şeyler yapmayı ve sınırları zorlamayı istiyorum. "Sadece bir kez yaşıyorsun"u boşuna demiyorlar, öyle değil mi? Üniversite, bunun için en güzel zaman ve yer sanırım, üniversiteden sonra her halükarda büyüklerin dünyasına uyum sağlamak zorunda kalacağım ve bundan önce de kesin kurallarla yaşamak zorunda olan bir lise öğrencisiydim.

Annem bu saydığım şeyleri yaparsam beni eve almaz muhtemelen, ama belki bir gün...

Hayal kurmaya devam edin,
Gülümsemeye de,
Eda G

8 comments:

  1. wow - love ur blog & styles!
    xx,
    Vanessa from Vaneshion

    ReplyDelete
  2. I love your look !!!
    http://www.pperlenoirstyle.com

    ReplyDelete
  3. Hi, I want to contact you but I cant your email anywhere on the blog. Can you please type it here?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hey Anon, it's edaguler@yahoo.com :)

      Delete

I'm thankful for any criticism, comment or any form of words which will help me to improve, so shoot me!